Dzisiaj postanowiliśmy odpowiedzieć Wam na pytanie, jak pozyskać nowych pacjentów? Nie należy to do prostych zadań, ale z naszymi wskazówkami może pójść Ci znacznie łatwiej.

Przez internet

Z pewnością przyszło Ci to na myśl, zastanawiając się, jak pozyskać nowych pacjentów. Obecnie krąży przeświadczenie, że jeśli nie ma Cię w internecie, to nie istniejesz. Może nie dosłownie, ale ciężko osiągać zyski z własnej działalności bez działań online. Bardzo ważna jest opinia na Twój temat, dlatego zadbaj o monitoring treści, które pojawiają się na Twój temat. Oczywiście stwórz swoim pacjentom miejsce, w którym mogą takie opinie publikować. Załóż fanpage na facebook’u, stwórz stronę internetową lub prowadź bloga. Tam pacjenci będą mogli dzielić się swoimi obserwacjami oraz doświadczeniami. Jeśli Twój wizerunek oraz zdania innych o Twoich kompetencjach będą pozytywne, będziesz miał szansę pozyskać nowych pacjentów.

Budując zaufanie

Oczywiście, jeśli chcesz, aby opinie o Tobie w internecie były pozytywne, musisz najpierw zadbać o to offline – podczas bezpośredniego kontaktu z pacjentami. Bardzo ważne w Waszych relacjach będzie zaufanie. Bez tego pacjenci niechętnie oddadzą się w Twoje ręce. Jeśli natomiast stworzysz prawidłową relację między Wami, możesz być pewien, że Wasza współpraca nie zakończy się na jednej wizycie, a dobra opinia o Twojej działalności przyciągnie kolejnych interesantów. Jak zbudować zaufanie? Oprócz odpowiedniego stosunku do pacjenta musisz oczywiście zaprezentować mu swoje kompetencje i umiejętności medyczne. Nie musisz robić tego wyłącznie podczas terapii. Dobrym pomysłem na tworzenie wizerunku profesjonalisty oraz eksperta w swojej dziedzinie jest dzielenie się swoją wiedzą za pośrednictwem własnego bloga. Dzięki temu, zyskasz pożądany wizerunek, a potencjalni pacjenci, poszukujący informacji o swoich dolegliwościach będą mogli trafić na Twoje artykuły, a następnie do Twojego gabinetu.

Przez właściwą komunikację

Jeśli wciąż zastanawiasz się, jak pozyskać nowych pacjentów, musisz wiedzieć, że pacjenci niechętnie zmieniają fizjoterapeutów. Robią to tylko wtedy, kiedy coś nie gra na linii pacjent-fizjoterapeuta. Nie możesz dopuścić do tego, aby komunikacja między Wami nie przebiegała prawidłowo. Jest to niezwykle ważny aspekt, który pomoże Ci zatrzymać dotychczasowych klientów oraz przyciągnąć nowych, którzy skontaktują się z Tobą pod wpływem dobrych opinii zadowolonych pacjentów.

 

Pin It on Pinterest

Share This