Założyłeś już własny fanpage gabinetu fizjoterapeutycznego? Kluczem do sukcesu jest zbudowanie społeczności i zaangażowanie jej. Jak tego dokonać?
Jeśli wykonywany przez Ciebie zawód fizjoterapeuty jest również Twoją pasją, z pewnością ciągle pracujesz nad rozwojem swoich kwalifikacji oraz ulepszeniem swojej oferty. Obecnie pacjentów pozyskuje się również online, do czego świetnym narzędziem będzie własny fanpage na Facebooku. To zresztą nie tylko narzędzie promocji, które pomoże Ci zwiększyć Twoje zyski, ale również sposób na kreowanie pożądanego wizerunku. Tylko, jak zarządzać własnym fanpage’em i co właściwie na nim publikować?
Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę specyfikę naszej branży. Usługi medyczne powinny kojarzyć się z bezpieczeństwem i zdrowym trybem życia. Z obserwacji fanpage’y o takiej tematyce widać, że są przesiąknięte pozytywnymi emocjami i działaniami. Kluczem do sukcesu jest zbudowanie społeczności wokół marki i zaangażowanie jej. W tym pomogą Ci odpowiednie treści. Co więc warto publikować na fanpage gabinetu fizjoterapeutycznego?
Cenne porady
Publikując porady, które mogą się przydać Twoim odbiorcą, zyskasz ich sympatię. To również demonstracja Twojej wiedzy i doświadczenia, która wzbudzi zaufanie wśród obserwatorów.
Edukacyjne posty
Edukacyjne posty to świetny pomysł. Dzięki nim zyskasz wizerunek eksperty w swojej branży, zdobędziesz szacunek i wzbudzisz zaufanie potencjalnych pacjentów.
„Domowe sposoby na”
Jeśli rozciąganie lub kilka krótkich ćwiczeń może pomóc Twoim obserwatorom w uśmierzeniu bólu np. spowodowanego pracą przy komputerze – dlaczego by się nie podzielić tą wiedzą? Będą Tobie wdzięczni, a kiedy znajdą się w sytuacji, w której będą potrzebować pomocy fizjoterapeuty – zgłoszą się do Ciebie.
Medyczne ciekawostki
Ciekawostki są uwielbiane przez użytkowników Facebooka. Dzięki nim masz szanse zyskać większe zasięgi, ponieważ ludzie często na nie reagują i lubią je udostępniać swoim znajomym.
Aktualne wydarzenia
Oprócz ciekawych oraz edukujących postów, na Twoim fanpage’u powinny pojawiać się informacje o aktualnych wydarzeniach. Drzwi otwarte Twojego gabinetu, zakup nowego sprzętu,bieg charytatywny, w którym bierzesz udział – to tylko przykłady news-ów, o których powinieneś informować.
Najnowsze komentarze