W Twojej głowie zrodził się pomysł, aby założyć własny gabinet fizjoterapii! Świetnie – kibicujemy Ci! Sprawdź, co powinieneś zrealizować, zanim zaczniesz przyjmować pierwszych pacjentów.
Wyposaż gabinet w odpowiedni sprzęt
Sprzęt w gabinecie fizjoterapii będzie się różnił w zależności od specjalizacji. Jeśli często pracujesz z dziećmi, wyposażenie Twojego miejsca pracy będzie się znacznie różnić od gabinetu Twoich kolegów po fachu, którzy np. zajmują się fizjoterapią sportową. Wszystkie urządzenia powinny mieć nienaganny stan techniczny oraz odpowiednie certyfikaty. Więcej na temat wyposażenie, możesz przeczytać w naszym archiwalnym wpisie.
Zacznij korzystać z programu do elektronicznej dokumentacji medycznej
Praca fizjoterapeuty nie ogranicza się jedynie do najprzyjemniejszej części, czyli przyjmowania pacjentów. Dużą część czasu w pracy poświęcamy wypełnianiu kartoteki pacjenta, powiadomieniom o wizytach i organizacją własnego kalendarza. Co zrobić, aby to wszystko usprawnić i uniknąć niepotrzebnego chaosu? Wdrożyć oprogramowanie do elektronicznej dokumentacji medycznej. Wprowadzanie oraz uzyskiwanie informacji za pomocą systemu do elektronicznej dokumentacji medycznej jest zdecydowanie szybsze niż sposobem tradycyjnym. Dzięki temu oszczędzisz zarówno swój czas, jak i czas pacjenta. Szukanie informacji w archiwum pełnym papierów jest po prostu czasochłonne, a tworzenie takiej dokumentacji często wiąże się z błędami, które skutkują przekreśleniami, a w efekcie bałaganem. Elektroniczna dokumentacja medyczna to innowacja, która na pewno przyczyni się do podniesienia jakości Twoich usług. Z tego natomiast będą zadowoleni pacjenci oraz Ty, bo będą rozpowszechniać dobre opinie na Twój temat, dzięki czemu z pewnością zyskasz kolejnych klientów.
Promuj się w internecie
Zanim założysz własny gabinet fizjoterapii, zaplanuj swoje działania. Jeśli przeanalizowałeś już rynek i opracowałeś swój biznes plan, zacznij promować się wśród potencjalnych pacjentów. Musisz powiadomić ich o swoim istnieniu. Odpowiednimi narzędziami do tego będą strona internetowa oraz media społecznościowe. W swoich działaniach online koniecznie skup się na jakości. Zaproponuj odbiorcom coś więcej niż zwykłe zachwalanie swojej oferty. Daj coś od siebie! W ciekawy sposób przekazuj im swoją wiedzę, dzięki czemu stworzysz wizerunek specjalisty. Ludzie chcą wiedzieć, czy jesteś kompetentnym fizjoterapeutą i upewnić się, że bez obaw mogą “oddać się w Twoje ręce”. Pamiętaj jednak, o tym, aby nie zanudzić odbiorów jednym typem treści, bo to sprawi, że zmniejszysz ich zainteresowanie i zaangażowanie.
Najnowsze komentarze