Strona gabinetu fizjoterapii to wizytówka, która powinna zachęcać pacjentów do podjęcia współpracy. Jakie elementy muszą się na niej znajdować, aby było to możliwe?
Współcześni internauci nie mają czasu na głęboką analizę stron, które odwiedzają. Wchodząc na nie, oczekują jasnych, przedstawionych w ciekawy sposób informacji. Masz zaledwie kilka sekund, aby zainteresować odbiorców, zyskać ich zaufanie i skłonić do tego, aby stali się Twoimi pacjentami. Jeśli nie wykorzystasz właściwie tego czasu, bez zastanowienia opuszczą Twoją witrynę i poszukają pomocy u Twoich konkurentów. Są pewne elementy, które powinny znajdować się na stronie gabinetu fizjoterapii i to na nich się dzisiaj skupimy.
Strona gabinetu fizjoterapii – co powinno się na niej znajdować?
Łatwy kontakt
Prawdopodobnie jest to najważniejszy element, ponieważ pacjenci, którzy znaleźli się na Twojej stronie, pewnie chcą umówić się na wizytę. Musisz im to ułatwić wyraźnie eksponując numer kontaktowy. Nie ograniczaj się wyłącznie do jednego takiego elementu. Numer możesz umieścić np. w górnej części strony, w stopce oraz w sekcji czy podstronie kontaktowej.
Przejrzysty design
Prawdopodobnie to nie Ty będziesz odpowiedzialny za projekt Twojej strony, jednak nie możesz pozostawać biernym. Wyjaśnij, jak powinna wyglądać Twoja strona i dopilnuj, aby rezultat był w pełni dopracowany. Postaw na przejrzysty, czytelny i ciekawy design. Jeśli chcesz wzbudzać pozytywne emocje, a jednocześnie zaufanie potencjalnych pacjentów, nie możesz pozwolić na to, aby na Twojej witrynie panował chaos, który w efekcie odstrasza odbiorców.
Spójny projekt
Dopilnuj również, aby strona gabinetu fizjoterapii była spójna i prezentowała Twoje wartości. Witryna powinna być zaprojektowana zgodnie z kolorystyką Twojego logo. Zasady mówią o tym, że w obrębie jednej strony powinnyśmy ograniczyć się do 3, maksymalnie kolorów. Dzięki temu uzyskamy harmonię i będziemy mieć pewność, że nie wkradnie się chaos.
Blog ekspercki
Elementem, który nie jest konieczny, aczkolwiek bardzo mile widziany jest blog. To dzięki niemu, możesz nawiązać bliższe relacje z odbiorcami, a także zyskać w ich oczach – kreując wizerunek eksperta. Więcej na ten temat pisaliśmy w artykule Blog o fizjoterapii – jak go prowadzić?.
Najnowsze komentarze