Nie ograniczasz się do minimum w promocji swojej działalności? Prowadzisz własny fanpage, masz stronę www, a Twoje zaangażowanie i pasja do fizjoterapii doprowadziły do tego, że założyłeś bloga? Świetnie! Twoi pacjenci z pewnością to docenią, a ich grono efektywnie będzie wzrastać. Dzisiaj podpowiemy Ci, jak prowadzić blog o fizjoterapii. Zapraszamy!

Jeśli prowadzisz własnego bloga to znaczy, że na poważnie przyłożyłeś się do zaplanowania własnej strategii marketingowej. Jeśli jednak dopiero rozważasz rozpoczęcie blogowania – przydadzą Ci się nasze wskazówki. Zacznijmy jednak od podstaw. Możesz zastanawiać się, do czego właściwie przyda Ci się ten blog? Za jego pośrednictwem możesz:

  • budować wizerunek
  • zwiększyć świadomość marki
  • nawiązywać relacje z obecnymi i potencjalnymi pacjentami

Blog o fizjoterapii – jak go prowadzić?

Jakość przede wszystkim

Jeśli chcesz być odbierany jako profesjonalista i ekspert w swojej dziedzinie musisz zadbać o jakość wpisów. Zanim zaczniesz działać zaplanuj, jak powinny wyglądać Twoje treści. Na pierwszym miejscu stawiaj odbiorców, tworząc wpisy, które będą zarówno ich ciekawić, jak i merytorycznie wspierać ich wiedzę. Zagwarantuj im również wygodę czytania – formatuj tekst, tak, aby był łatwy w odbiorze. Stosuj nagłówki, podtytuły, pogrubienia oraz ciekawe materiały wizualne.

Zaproponuj różnorodną dawkę infoormacji

Najgorsze co możesz zrobić to zanudzić swoich odbiorców. Nie doprowadź do tego! Zastanów się, jak możesz przekazywać swoją wiedzę w atrakcyjny sposób. Może pomogą Ci w tym infografiki? A może warto nagrać wideo? Zapomnij również o monotonii i drążeniu jednego tematu. Zaplanuj różne serie tematyczne – jedne bardziej edukacyjne, inne bardziej na luzie.

Bądź systematyczny

Prowadzenie skutecznego bloga będzie wymagało od Ciebie nieco wysiłku. Bez systematyczności nie zyskasz pożądanego wizerunku oraz zaufania odbiorców. Zaplanuj harmonogram wpisów, zdecyduj jak często chcesz je publikować i stosuj się do swoich zasad.

Pin It on Pinterest

Share This