W czasach kiedy konkurencja niemal w każdej branży jest ogromna, trzeba wielu starań, aby się wyróżnić, a w efekcie osiągać wzrost zysków. Co może zrobić fizjoterapeuta, aby wybić się na tle konkurentów. Odpowiedź jest jedna – iść z duchem czasu!

Oczywiście, jeśli nie będziesz właściwie wykonywał swoich obowiązków oraz sukcesywnie podnosił swoich kwalifikacji – to nie zadziała. Wszystko musi iść ze sobą w parze. Najpierw zadbaj o dobry wizerunek, a dopiero potem o współczesny wizerunek. Jak to zrobić?

W tworzeniu wizerunku współczesnego fizjoterapeuty pomogą Ci działania w mediach społecznościowych. Powiedzmy sobie szczerze – już niemal wszyscy należą do społeczności, gromadząc się w wybranych social mediach. Zaspałeś? Czas najwyższy nadrobić zaległości. Twoją rolą jest zaistnienie w nich już nie jako osoba prywatna, a specjalista. W ten sposób nie tylko zostaniesz łatwiej odnaleziony przez osoby zainteresowane terapią, ale również będziesz miał okazję do budowania pożądanego przez Ciebie wizerunku. Jedyne co musisz zrobić to rozpocząć działania na firmowy profilu, stronie lub blogu.

Jak fizjoterapeuta powinien prowadzić profil w mediach społecznościowych?

Okej nadszedł czas na drugi stopień wtajemniczenia 😉 Uwaga! Nie wystarczy, żebyś był. Twoja obecność w sieci, jako fizjoterapeuta nie będzie owocna, jeśli nie będziesz tworzył treści interesujących Twoich potencjalnych pacjentów. Chcesz zgromadzić wokół siebie wiernych obserwatorów? Musisz zagwarantować im pełnowartościowy content, ciekawy, rzeczowy oraz wysoko jakościowy. Postaraj się przekazywać swoją wiedzę w interesujący sposób, nie zapomnij przy tym o treściach wizualnych, które zawsze przyciągają uwagę użytkowników. Dobrym pomysłem na interesujący content dla specjalisty w Twoim fachu jest nagrywanie edukujących filmików. Za ich pośrednictwem możesz pokazać swoją wiedzę, a tym samym stworzyć wizerunek profesjonalisty.

Monitoring – o tym nie możesz zapomnieć!

Jeśli nie oddasz w ręce agencji interaktywnej tworzenia Twojego wizerunku w sieci, tylko sam postanowisz się tym zająć, pamiętaj o monitoringu mediów. Co to w praktyce oznacza? Musisz być na bieżąco z pojawiającymi się treściami na Twój temat. Internauci chętnie dzielą się swoimi opiniami, szczególnie szybko rozchodzą się te negatywne, na które szczególnie musisz uważać, jeśli nie chcesz przegrać starcia z konkurencją. Śledząc wszystkie publikacje na Twój temat, będziesz mógł sprawniej na nie odpowiadać. Pamiętaj, aby starać się nie usuwać negatywnych komentarzy, tylko wyjaśniać opublikowane zarzuty, a już na pewno nigdy nie zostawiać ich bez komentarza.

Więcej na ten temat możesz przeczytać w naszym wpisie Fizjoterapeuta w social mediach.

Pin It on Pinterest

Share This