Zastanawiasz się czy fizjoterapeuta w mediach społecznościowych to dobry pomysł? Dzisiaj rozwiejemy Twoje wątpliwości!
Jak prowadzić fanpage i osiągnąć przy tym sukces?
Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę specyfikę naszej branży. Usługi medyczne powinny kojarzyć się z bezpieczeństwem i zdrowym trybem życia. Z obserwacji fanpage’y o takiej tematyce widać, że są przesiąknięte pozytywnymi emocjami i działaniami. Kluczem do sukcesu jest zbudowanie społeczności wokół marki i zaangażowanie jej użytkowników. Cenne porady, specjalistyczne artykuły odsyłające do bloga, domowe sposoby czy medyczne ciekawostki, spotkają się z zainteresowaniem, jeśli zadbamy o formę ich zaprezentowania.
Efektowna komunikacja
Jeśli zdecydowałeś, że chcesz się promować w social mediach, teraz kolej na określenie planu działania. Spójność w budowaniu marki w mediach społecznościowych jest kluczowa do osiągnięcia zamierzonych celów. Zastanów się, jakie wartości chcesz przekazywać i konsekwentnie do nich nawiązuj. Przykładowo, jeśli Twój gabinet jest znany z nowoczesnych technologii i innowacyjnych metod, to na tym skup swoje działania. Z kolei, jeśli główną zaletą jest doskonała opieka nad pacjentem, staraj się przytaczać opinię odwiedzających.
Autoprezentacja naszej firmy to jednak nie wszystko. Chcąc zwiększyć ilość odbiorców, musimy zadbać o różnorodność udostępnianych przez nas treści. Dobrym pomysłem w przypadku usług medycznych będzie nawiązanie do zdrowego trybu życia i lifestyle’u. Możemy również w nieoczywisty sposób edukować naszych odbiorców, przykładowo informować ich o nowościach technologicznych w branży medycznej.
Pamiętajmy, że każda próba komunikacji powinna być zaproszeniem użytkowników do dyskusji. Dzięki ich zaangażowaniu będziemy mogli lepiej ocenić ich potrzeby i pragnienia. Ponadto wpłynie to pozytywnie na budowanie wspólnej społeczności.
Fizjoterapeuta w mediach społecznościowych – podsumowanie
Konto na portalu społecznościowym to doskonałe narzędzie komunikacji z naszymi pacjentami i również sposób na pozyskanie nowych. Odpowiedni plan działania, staranność i zaangażowanie to wszystko, czego potrzeba, aby zacząć przygodę z social media. Życzymy powodzenia!
Najnowsze komentarze