Zastanawiasz się, czy fizjoterapeuta w social mediach to dobry pomysł na promocję? Nie wiesz, które portale społecznościowe będą najkorzystniejsze? Poniżej przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek związanych z marketingiem w mediach społecznościowych dla usług medycznych. Zapraszamy!

Social media to miliony odbiorców

Prowadzenie konta na portalu społecznościowym daje nam możliwość dotarcia do ogromnej ilości potencjalnych klientów. Jednak wielu z nas tworząc konto nie zdaje sobie sprawy, jak odpowiedzialne jest to zadanie. Prowadząc marketing w social mediach, musimy pamiętać o spójnej strategii działania, wygospodarowaniu czasu oraz kreatywności.

Cel jest najważniejszy

Chcąc założyć konto w social mediach często zastanawiamy się, z jakiego portalu skorzystać. Najpierw jednak powinniśmy określić cel, jaki chcemy osiągnąć. Dzięki działaniom w mediach społecznościowych możemy:

  • budować świadomość marki,
  • zwiększyć lojalną społeczność,
  • zwiększyć ruch na stronie internetowej,
  • zwiększyć konwersję.

Wybierając platformę, za pomocą której chcesz kontaktować się ze społecznością, zastanów się nad wartościami, jakie Twoja marka reprezentuje. Przykładowo Snapchat, platforma skierowana głównie do nastolatków, prawdopodobnie nie sprawdzi się jako konto z usługami medycznymi.

Jaka platforma najlepiej sprawdzi się dla usług medycznych?

Większość firm, nie tylko placówek medycznych, decyduje się na prowadzenie fanpage’a na Facebooku. Dzieje się tak nie bez przyczyny, bo właśnie ten portal oferuje dostęp do największej grupy odbiorców. Jednak przyjazna otoczka Facebooka nie powinna nas zmylić. Prowadzenie fanpage’a wymaga czasu i nawet najmniejsze pomyłki mogą zadziałać odwrotnie niż chcieliśmy w zamyśle. Dowodem na to jest mnóstwo nieaktywnych kont firm, które z braku zaangażowania właścicieli, po prostu przestały być prowadzone. Mimo to Facebook jest wciąż najlepszym portalem, który niesie za sobą ogrom możliwości marketingowych.

 

Pin It on Pinterest

Share This