Masz ambicje i chcesz rozwinąć swoją działalność? Sprawdź jak prowadzić własny fanpage i powiększ dzięki temu grono swoich pacjentów.

Jak prowadzić własny fanpage i osiągnąć przy tym sukces?

Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę specyfikę naszej branży. Usługi medyczne powinny kojarzyć się z bezpieczeństwem i zdrowym trybem życia. Z obserwacji fanpage’y o takiej tematyce widać, że są przesiąknięte pozytywnymi emocjami i działaniami. Kluczem do sukcesu jest zbudowanie społeczności wokół marki i zaangażowanie jej użytkowników. Cenne porady, specjalistyczne artykuły odsyłające do bloga, domowe sposoby czy medyczne ciekawostki, spotkają się z zainteresowaniem, jeśli zadbamy o formę ich zaprezentowania.

Efektowna komunikacja

Jeśli zdecydowałeś, że chcesz się promować w social mediach, teraz kolej na określenie planu działania. Spójność w budowaniu marki w mediach społecznościowych jest kluczowa do osiągnięcia zamierzonych celów. Zastanów się, jakie wartości chcesz przekazywać i konsekwentnie do nich nawiązuj. Przykładowo, jeśli Twój gabinet jest znany z nowoczesnych technologii i innowacyjnych metod, to na tym skup swoje działania. Z kolei, jeśli główną zaletą jest doskonała opieka nad pacjentem, staraj się przytaczać opinię odwiedzających.

Autoprezentacja naszej firmy to jednak nie wszystko. Chcąc zwiększyć ilość odbiorców, musimy zadbać o różnorodność udostępnianych przez nas treści. Dobrym pomysłem w przypadku usług medycznych będzie nawiązanie do zdrowego trybu życia i lifestyle’u. Możemy również w nieoczywisty sposób edukować naszych odbiorców, przykładowo informować ich o nowościach technologicznych w branży medycznej.

Pamiętajmy, że każda próba komunikacji powinna być zaproszeniem użytkowników do dyskusji. Dzięki ich zaangażowaniu będziemy mogli lepiej ocenić ich potrzeby i pragnienia. Ponadto wpłynie to pozytywnie na budowanie wspólnej społeczności.

Fizjoterapeuta w social mediach – podsumowanie

Konto na portalu społecznościowym to doskonałe narzędzie komunikacji z naszymi pacjentami i również sposób na pozyskanie nowych. Odpowiedni plan działania, staranność i zaangażowanie to wszystko, czego potrzeba, aby zacząć przygodę z social media. Życzymy powodzenia!

Pin It on Pinterest

Share This