Zależy Ci na rozwoju zawodowym i chcesz pozyskać większe grono pacjentów? Dzisiaj podpowiemy Ci, jak podnieść jakość usług fizjoterapeutycznych, aby osiągnąć zamierzone cele.

Wyposaż swój gabinet w potrzebny sprzęt

Sprzęt, który wykorzystujesz do codziennej pracy najlepsze lata ma już dawno za sobą? Może wcześniej nie przykładałeś do tego aspektu należytej uwagi, ale teraz, gdy zastanawiasz się, Jak podnieść jakość usług fizjoterapeutycznych, powinieneś rozważyć jego wymianę. Przestarzałe lub zużyte wyposażenie gabinetu sprawia, że pacjenci niechętnie do niego przychodzą, a Twój wizerunek z pewnością na tym nie zyska. Czystość i wysoka jakość narzędzi pracy to nieodłączny element dobrego gabinetu fizjoterapeutycznego.  Jeśli chcesz, aby Twoi pacjenci byli przekonani o tym, że oferujesz im najlepsze usługi, wymiana wyposażenia gabinetu będzie koniecznością. Oczywiście nie musisz od razu decydować się na diametralną metamorfozę i całkowitą zamianę starego sprzętu na nowy. Przyjrzyj się uważnie Twoim narzędziom pracy i zainwestuj w te, które najbardziej się zużyły.

Zacznij korzystać z programu do elektronicznej dokumentacji medycznej

O elektronicznej dokumentacji medycznej pisaliśmy już wielokrotnie, dlatego przytoczymy fragment jednego z artykułów, który przekona Cię do tego, że wdrożenie systemu poprawi jakość Twoich usług. Oto główne korzyści z e-dokumentacji:

Łatwy dostęp do e-dokumentacji

Dostępność dokumentacji powinna Cię szczególnie zadowolić, jeśli często umawiasz się ze swoimi pacjentami na wizyty domowe oraz jeśli realizujesz usługi w przeróżnych miejscach. Za sprawą mobilnego dostępu do danych, nie będziesz musiał wcześniej analizować ani zabierać ze sobą dokumentacji papierowej. To z pewnością usprawni Twoją pracę oraz sprawi, że będziesz miał mniej rzeczy na głowie oraz mniej przedmiotów do zabrania na spotkanie z pacjentem – przecież telefon masz zawsze przy sobie.

Przejrzysta i kompletna baza danych

Pora zapomnieć o ciężkich segregatorach i godzinnym przeszukiwaniu papierów, a unowocześnić swoją pracę zachowując w ten sposób porządek i ład. Jeśli zaczniesz korzystać z programu do e-dokumentacji, przestaniesz głowić się, gdzie zapisywać informacje o wszystkich wizytach pacjentów. Ile razy zastanawiałeś się, czy wpisać to do kalendarza, czy do terminarza w telefonie? Czasami postępowałeś, tak a kolejnym razem inaczej, a w rezultacie ciężko było Ci dojść do ładu? Koniec z tym! Dzięki oprogramowaniu zgromadzisz informacje o wszystkich wizytach w jednym miejscu – w mobilnym kalendarzu na Twoim smarftonie czy tablecie – jak Ci wygodniej. 😉

Dokumentacja w zasięgu ręki

Już zawsze będziesz mógł zajrzeć np. do bazy pacjentów, kalendarza czy Twojego rozkładu pracy. Jest to ogromne ułatwienie, dzięki któremu poczujesz się spokojniejszy i będziesz mógł poświęcić cenny czas na inne obowiązki.

 

Pin It on Pinterest

Share This