Dzisiaj przygotowaliśmy dla Ciebie kilka fundamentalnych zasad, które pomogą Ci zaznaczyć swoją obecność w social mediach, jako fizjoterapeuta.
Media społecznościowe mogą być ważnym kanałem komunikacji z klientami również w branży medycznej. Ich znaczący wpływ na zachowania współczesnych użytkowników ciągle się rozrasta, a osób korzystających z social mediów nieustannie przybywa. Jeszcze nigdy media społecznościowe nie odgrywały tak ważnej roli w podejmowaniu naszych decyzji, również tych dotyczących zdrowia, jak obecnie.
Zdefiniuj swój cel
Jeśli chcesz pozyskiwać nowych pacjentów oraz sprawić, że Ci obecni będą do Ciebie wracać. Musisz wyznaczyć sobie cele, jakie chcesz osiągnąć i spędzić trochę czasu, zastanawiając się nad tym, jak możesz je osiągnąć. Oto pytania, które Ci w tym pomogą:
Czym Twoja oferta różni się od tych, proponowanych przez innych terapeutów? Masz wiedzę i umiejętności potwierdzone licznymi certyfikatami? Masz fajny kontakt z dziećmi i to najchętniej im pomagasz terapią? Znajdź coś, co Cię wyróżnia.
Jak planujesz się promować w społecznościach?
Chcesz osiągnąć wizerunek specjalisty? Co chcesz komunikować swoim odbiorcom?
Zrozumienie własnych długo oraz krótkoterminowych celów pomoże Ci w rozpoczęciu skutecznych działań w mediach społecznościowych.
Zrozum pacjentów
Stworzenie profilu Twojego potencjalnego klienta, jest ważnym krokiem, który ułatwi Ci pozyskiwanie właściwych pacjentów. Przeanalizuj to, jakie ma potrzeby, upodobania oraz gdzie spędza czas online. Media społecznościowe, na których będziesz się skupiał w komunikacji z pacjentami, muszą być tymi, na których spędzają najwięcej czasu.
Skup się na jakości
Kiedy już zaczniesz działać online, promując swoją działalność – skup się na jakości. Zaproponuj odbiorcom coś więcej niż zwykłe namawianie do skorzystania z Twojej terapii. Daj coś od siebie! W ciekawy sposób przekazuj im swoją wiedzę, dzięki czemu stworzysz wizerunek specjalisty. Ludzie chcą wiedzieć, czy jesteś kompetentnym fizjoterapeutą i upewnić się, że bez obaw mogą “oddać się w Twoje ręce”. Pamiętaj jednak, o tym, aby nie zanudzić odbiorów jednym typem treści. To sprawi, że zmniejszysz ich zainteresowanie i zaangażowanie.
Najnowsze komentarze