Masz wykształcenie, doświadczenie, ciągle się rozwijasz i oferujesz usługi na najwyższym poziomie, a liczba pacjentów wciąż Cię nie satysfakcjonuje? Pozytywny wizerunek fizjoterapeuty – to aspekt, o który musisz zadbać.

Jeśli jesteś perfekcjonistą i profesjonalnie podchodzisz do swojej pracy, z pewnością pilnujesz, aby wszystkie Twoje działania były na najwyższym poziomie. Jeśli nie zadowala Cię ilość pacjentów, chociaż swoje obowiązki wykonujesz z zaangażowaniem i skuteczne pomagasz potrzebującym Twojej pomocy, może najwyższa pora zadbać o właściwy wizerunek?

Pozytywny wizerunek fizjoterapeuty można osiągnąć dzięki współistnieniu kilku elementów. W pierwszej kolejności powinieneś zadbać o najwyższą jakość Twoich usług. Działania w zakresie public relations oraz reklamy nic nie zdziałają, jeśli pacjenci po wizycie w Twoim gabinecie będą narzekać na nieskuteczny lub niesympatyczny przebieg terapii. W ten sposób negatywne opinie szybko się rozprzestrzenią, a budżet zainwestowany w działania promocyjne wyrzucisz w  tzw. błoto.

Identyfikacja wizualna

Przemyślana identyfikacja wizualna to niezbędny element, który pomoże Ci wpłynąć na pierwsze skojarzenia z Twoją działalnością. To dzięki niej, pacjenci już podczas pierwszego kontaktu z marką utożsamiają ją z konkretnymi skojarzeniami i emocjami. Zanim zaczniesz działać, zaplanuj taką identyfikację wizualną, która będzie spójna z Twoją misją i tym, jak chcesz być postrzegany.

Kreowanie wizerunku w social media

Jeśli nie możesz sobie pozwolić na zainwestowanie budżetu w działania public relation, reklamę czy sponsoring – nie załamuj się! Dziś wielką rolę w promocji oraz kształtowaniu pożądanego wizerunku odgrywają media społecznościowe, za pośrednictwem, których możesz kreować swój wizerunek nawet za darmo. Stwórz fanpage, zaplanuj strategię działania i stwórz wokół niego zaangażowaną społeczność. Zadbaj o to, aby użytkownicy Cię polubili, a zadowoleni pacjenci publikowali dobre opinię o Twoich terapiach.

Wykorzystywanie nowoczesnych technologii

Świetnym sposobem na to, aby kreować pozytywny wizerunek fizjoterapeuty, jest dopasowanie się do współczesnych standardów. Organizacja pracy jest jednym z fundamentów dobrze prowadzonego gabinetu, a także wpływa na jakość świadczonych usług. Dzisiejsza technologia oferuje nam narzędzia, które w dużej mierze przejmą obowiązki “za nas” jednocześnie oferując przejrzyste i funkcjonalne rozwiązania. Warto zatem iść z duchem czasu i zainwestować w program do e-dokumentacji. Wybierając ten właściwy, będziesz miał możliwość wysyłania swoim pacjentom powiadomień za pośrednictwem sms-ów oraz e-maili. W ten sposób spełnisz ich oczekiwania i zyskasz wizerunek na miarę czasów.

Pin It on Pinterest

Share This